Hemma

Borta bra men hemma bäst !

hemmaaaa ! Äntligen men ändå inte ! 
Allt har bara vart perfekt, eller allt utom de sista 5 minuten... Kenza blev nämligen bestulen av hela hennes ryggsäck där det fanns hennes portmonnä, brillorna rayban, hennes mobil (iPhone), 15 euros (150 spänn) och hela jobbet vi hade hållit på med på hela veckan !
I alla fall, allt var jätte kul utom det då :) Jag kunde vara i shorts/linne hela dagarna och landskapen var fantastiska!
Om jag skulle säga, så tycker jag att allt är värt att titta, utom Athen. Eller jag tycker det inte t jätte bra i Athen, för det första så går man aldrig säkert, jag fick hålla min väska tätt på magen, framför vårt hotell fanns det drogade personer som handlade droger...  
Men, alla de andra dagarna då vi var i "Olympie", "Delphes", "Epidaure" var helt fantastiska!Solen var hela tiden uppe, allt var perfekt ! :D
Nu fikar jag i min trädgård med strålande sol! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellins

Just be.

RSS 2.0